محل تبلیغات شما
به آن دسته از افرادی که برای ترخیص کالا دارای پروانه گمرکی مخصوص هستند کارگزار گمرکی گفته می‌شود. این دسته از افراد این اجاره را دارند که به نیابت از مالک کالا در طی وکالت نامه ای که تنظیمات آن توسط گمرک انجام می‌شود و طبق اختیاراتی که براساس این وکالت نامه دارند ، تشریفات گمرکی برای ترخیص کالای مورد نظر انجام دهند.
در صورتی که کارگزارن کالایی را به صورت قاچاق وارد کشور نمایند علاوه بر اینکه پروانه کارگزاری آنها ابطال می‌شود  طبق مقرارت قاچاق در مورد انها تصمیم گرفته خواهد شد . لازم به ذکر است که برای انجام تشریفات گمرکی نیازی به ارائه پرونده کارگزاری گمرکی نمی‌باشد و ارائه بارنامه برای این مرحله کفایت می‌کند.
در صورتی که  کارگزار شخصی را به عنوان نماینده ی خود برای انجام تشرریفات گمرکی انتخاب و به گمرک معرفی می‌نماید ،  خود او مسئولیت کارهای کارکنانش را بر عهده دارد چرا که  ترخیص کالا و انجام تشریفات گمرکی نیازمند افراد متخصص و با دانش و اگاهی کافی میباشد و در صورتی که از افراد بدون تخصص در این زمینه بهره گرفته شود تشریفات گمرکی با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

برای دریافت پروانه کارگزاری گمرک چه شرایطی مورد نیاز میباشد؟

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • نداشتن سوء پیشینه
  • داشتن مدرک کارشناسی در رشته ی امور گمرکی و یا رشته های مرتبط ان اامی میباشد.
  • عضو نبودن در ادرات دولتی
  • سن فرد مورد نظر بایستی بیش از 26 سال باشد.
  • کارت بازرگانی یکی از مدارک مورد نیاز برای دریافت پروانه کارگزاری گمرک میباشد.

کارگزار گمرکی کیست؟

ساندویچ پانل های دیواری و سقفی

سایت بانک اطلاعاتی برنج

قیمت دستگاه چاپ بنر

گمرکی ,انجام ,مورد ,تشریفات ,گمرک ,کارگزاری ,تشریفات گمرکی ,در صورتی ,پروانه کارگزاری ,دریافت پروانه ,کارگزار گمرکی ,دریافت پروانه کارگزاری ,برای دریافت پروانه ,انجام تشریفات گمرکی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Hugo's receptions مطالب اینترنتی sportmaster2014 نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی مخازن پلی اتیلن مازندران ، مخازن حجیم صنعتی با کیفیت ارادت نامه pressicecor فیلم سکسی ۲۰۱۷ Sandra's life